راهنمای مرجوعی و ضمانت بازگشت کالا

اطمینان و رضایت شما مشتری عزیز در پیراکده اولویت بالایی دارد و به همین دلیل کارشناسان پیراکده همواره در تلاش هستند تا هر سفارش به بهترین نحو به دست شما برسد.

قوانین قابل توجه :

  1. به دلیل مقررات بهداشتی امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقه ای وجود ندارد.
  2. اگر کالا در فرآیند ارسال خراب شده باشد مسولیت آن با اداره پست می باشد و با توجه به اینکه اداره پست بابت هر بسته مبلغی جهت بیمه دریافت میکند طبق مقررات موظف به پاسخدهی در این زمینه می باشد.
  3. اما اگر محصول ارسالی با اطلاعات داخل سایت مغایرت داشته باشد، در صورتی که کالا در حالت اولیه باشد و استفاده نشده باشد و همچنین پلمپ یا برچسب شناسه کالا مخدوش نگردیده باشد تا 3 روز بعد از تحویل، باز پس گرفته شده و پس از بررسی و احراز مشکل اطلاع دادع می شود. برای استفاده از ضمانت بازگشت کالا لازم است حداکثر تا 3 روز پس از دریافت بسته، با امور مشتریان پیراکده تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید.

در صورتی که به دلیل عدم تطابق با سلیقه مشتری کالا مرجوع گردد، هزینه ارسال بازگشت کالا بر عهده مشتری می باشد.

نحوه مرجوعی کالا

برای بازگرداندن کالا لازم است ابتدا به امور مشتریان پیراکده اطلاع دهید. شما به صفحه تماس با ما پیراکده مراجعه نمایید و با کارشناسان پیراکده ارتباط برقرار کنید. سپس مشخصات خود شامل شماره فاکتور، شماره همراه و نام خود را به کارشناس پیراکده اطلاع دهید تا سفارش شما بررسی شود. بعد کارشناس مربوطه از شما درخواست می‌کند از محصول یا بسته خود که قصد مرجوع کردن آن را دارید عکس ارسال نمایید و کمی صبر کنید تا بررسی شود. در صورت تأیید مرجوعی کالا، زمان و نحوه بازگشت آن با شما هماهنگ می‌شود.

لطفا جهت مرجوع کردن کالا، ابتدا با کارشناس امور مشتریان هماهنگ بفرمایید. در غیر این صورت بسته شما عودت می گردد و اقدامی صورت نمی گیرد.

نحوه‌ی تسویه حساب کالای مرجوعی

پس از دریافت کالای مرجوع شده طبق متن فوق و بررسی صحت و سلامت کالا، کارشناس پیراکده جهت دریافت شماره حساب شخصی که سفارش با آن نام ثبت گردیده است تماس گرفته و سپس مبلغ نهایتا تا 72 ساعت کاری به شما عودت داده می‌شود.

مرجوعی کالا سایت پیراکده