دوشنبه, ۰۹ اردیبهشت,۱۳۹۸

تهیه اسپری فیکساتور خانگی

اگر به دنبال راهی برای افزایش دوام و ماندگاری آرایش خود هستید و نمی‌خواهید از موادشیمیایی برای تثبیت آرایش خود استفاده کنید به شما پیشنهاد می‌کنید به وسیله مقداری گلیسیرین، گلاب و آب، فیکساتور آرایش خانگی تهیه و از مزیت این محصول بهره‌مند شوید.

در یک ظرف خالی اسپری مقداری گلیسیرین ریخته و 5 قاشق گلاب به آن اضافه کنید و باقی بطری را از آب پر کرده و مخلوط کنید. بهتر است مقدار گلیسیرین را مطابق با ظرف خود استفاده کنید زیرا زیاد شدن گلیسیرین در این محلول باعث چسبناک شدن فیکساتور شما شده و ظاهری غیرطبیعی به آرایش شما می‌دهد. مقدار آب و گلاب دلخواه است که می‌توان نسبت آنها را برابر استفاده کرد. پس در ابتدا از مقدار کمتری گلیسیرین استفاده کرده و در صورت نیاز مقدار آن را افزایش دهید. بعد از تکمیل آرایش می‌توانید از این محلول بر روی پوست خود اسپری کرده و ماندگاری آرایش خود را برای ساعت‌ها افزایش دهید همچنین می‌توانید مقداری از این محلول را زیر سایه خود زده تا متوجه افزایش جلوه زیبای سایه خود شوید. این محلول تا ماه‌ها در یخچال قابل نگهداری می‌باشد.

برای خرید اسپری فیکس فلورمار کلیک کنید.

تهیه پرایمر خانگی

اگر پوست شما جزء آن دسته از پوست‌ها قرار دارد که دارای حفره‌های ریزی است که در زیر کرم پودر ظاهری نامناسب را به چهره شما می‌دهد به شما پیشنهاد می‌کنیم از پرایمر برای پرکردن این منافذ و یکدست کردن پوست خود استفاده کنید. استفاده از محصولات آرایشی که بر پایه مواد شیمیایی هستند نه تنها به بهبود عیوب پوست شما کمکی نمی‌کنید بلکه باعث افزایش این مشکلات خواهد شد. اگر پوستی حساس دارید می‌توانید از مواد طبیعی و گیاهی برای خود پرایمر درست کنید. برای این کار شما به ژل گیاه آلوئه ورا، یک قاشق غذاخوری گلیسیرین به همراه یک قاشق غذا خوری کرم مرطوب‌کننده صورت نیاز دارید. می‌توان از آبرسان پوست نیز در این محلول استفاده کرد. اگر ژل آلوئه ورا در اختیار ندارید می‌توانید از برگ تازه آلوئه ورا استفاده کنید اما برگ گیاه آلوئه ورا به سرعت فاسد می‌شود که ما راهکاری برای افزایش نگهداری بیشتر آن را در اختیار شما قرار می‌دهیم. به کمک یک قاشق قسمت گوشتی گیاه آلوئه ورا را جدا کرده و سه بار آب کشی و کنار گذاشته تا خشک شود. سپس به وسیله یک آسیاب یا میکسر یا قاشق له کنید. کرم و گلیسیرین را با آن ترکیب کنید. میتوانید مقداری آبرسان به آن اضافه کنید. زمان نگهداری پرایمر با ژل آلوئه ورا به مدت یک ماه در یخچال خواهد بود اما اگر از گیاه آن استفاده می‌کنید مدت نگهداری آن دوهفته می‌باشد.

بیشتر بخوانید: انواع کرم پودر

کرم شب خانگی سیب، گلاب و روغن زیتون

اگر جزء افرادی هستید که بیشتر زمان خود را در مکان‌های پرتنش سپری می‌کنید و در انتهای یک روز خسته‌کننده به آرامش نیاز دارید می‌توانید از یک ماسک پوستی برای رفع خستگی خود استفاده کنید. گلاب یک عامل موثر در افزایش شفافیت، درخشندگی و زیبایی پوست شما می‌باشد که باعث کاهش آکنه شده و پوست را متعادل و رطوبت پوست را حفظ می‌کند. گلاب دارای خواص آرامبخش، ضدالتهاب است که باعث ترمیم پوست شده و از پیری آن جلوگیری می‌کند. گلاب دارای خاصیتی آنتی اکسیدان است. سیب سرشار از ویتامین و حاوی بتاکاروتین و اسید مالیک و آنتی اکسیدان می‌باشد که باعث افزایش درخشندگی و جوان سازی پوست شده و پوست را نرم و صاف می کند. روغن زیتون موجود در این ماسک باعث بهبود رنگ پوست شده و به عنوان یک نرم کننده طبیعی عمل می‌کند.

طرز تهیه: یک سیب را نصف کرده و دانه‌های آن را جدا کنید و در مخلوط کن بریزید و نصف فنجان روغن زیتون به آن اضافه کنید سپس مخلوط کن را روشن کرده و صبر کنید تا یک ترکیب غلیظ بدست آید. ترکیب سیب و روغن زیتون را درون قابله ریخته و به مدت چند دقیقه با حرارت ملایم گرم کنید. از روی حرارت بردارید و اجازه دهید خنک شود. بعد از خنک شدن مخلوط نصف فنجان گلاب به آن افزوده و در یک ظرف پلاستیکی استرلیزه به مدت 4 الی 6 روز در یخچال نگهداری کنید.

برای خرید اسپری فیکس گلدن رز کلیک کنید.

ریمل طبیعی و گیاهی

اگر به مواد شیمیایی حساسیت دارید یا دلتان می‌خواهد لوازم آرایش خود را بوسیله مواد طبیعی و گیاهی تهیه کنید می‌توانیم به شما راه ساده تهیه یک ریمل خانگی را آموزش دهیم. اگر توجه کرده باشید ریمل‌های بازاری بسرعت خشک شده و شما نیاز دارید که هر 6 ماه یکبار ریمل خود را تعویض کنید. با توجه به کاربرد زیاد ریمل باید هزینه زیادی را صرف کنید تا یک محصول با کیفیت را در اختیار داشته باشید. می‌توانید ریمل را در منزل با هزینه‌ای مناسب تهیه کنید


طرز تهیه ریمل طبیعی با مغز فندق و بادام برای تقویت مژه های کم پشت

می‌توانید مقداری مغز گردو یا فندوق یا بادام را کوبیده با دو قطره روغن زیتون مخلوط کنید، در یک قوطی تمیز ریخته و استفاده کنید. این محلول باعث تقویت مژه‌ها و زیاد شدن نور چشم می‌شود.

افزودن نظر جدید

نظر خود را وارد نمایید (2)

G
مهمان | ۲ سالها پیش

خیییلی عالی از مطالبتون بهره زیادی بردم ازتون خیلی ممنونم

G
مهمان | ۲ سالها پیش

اگه میشه راه درست کرد کرم گیاهی رو هم توضیح بدید