پنجشنبه, ۱۵ فروردین,۱۳۹۸

خواص استفاده از روغن آرگان

اولین جایی که نشانه پیری در آن ظهور پیدا می‌کند، دور چشم می‌باشد چرا که دارای پوستی نازک است که به سرعت چین و چروک در آن ظاهر می‌شود. کسانی که دارای پف چشم، خطوط اضافی در اطراف دور چشم خود می‌باشند، می‌توانند با استفاده از مواد طبیعی از پیری زودرس پوست خود جلوگیری نمایند. روغن آرگان یکی از مواد طبیعی و عالی می‌باشد که می‌توانید از آن در اطراف دور چشم خود استفاده کنید چرا که این مدل روغن دارای خواص بسیار فراوانی است که موجب رفع چین و چروک و همچنین پف و تیرگی دور چشم می‌شود. روغن آرگان برای استفاده در مو و پوست بدن نیز بسیار مفید بوده و دارای مزایا و اثرات به خصوصی می‌باشد. در قسمت بعد با خواص روغن آرگان اصل آشنا خواهید شد.

برای خرید شامپو ریو حاوی روغن آرگان کلیک کنید.

انواع خواص روغن آرگان اصل

روغن گیاهی که از دانه‌های میوه درخت آرگان گرفته می‌شود روغن آرگان می‌گویند. این میوه کوچک حاوی اسیدهای چرب مفید و ویتامین آ، امگا ۶ و امگا 9 می‌باشد که موجب جوان سازی و رفع چین و چروک پوست و افزایش مو نیز خواهد شد. جالب است که بدانید استفاده از روغن آرگان نه تنها برای مواضع خارجی مفید است بلکه مصرف آن به صورت خوراکی خواص و مزایای بسیاری دارد.

از خواص روغن آرگان برای دور چشم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیشگیری و رفع چین و چروک اطراف چشم
  • التیام بخش
  • تغذیه کننده عمقی پوست
  • استحکام بخش و لیفتینگ دور چشم
  • رفع تیرگی دور چشم
  • حفاظت از آسیب های محیطی

روغن آراگان دارای اسیدهای چرب ویتامینه می‌باشد که با آبرسانی و مرطوب کردن پوست نازک و حساس دور چشم باعث رفع چین و چروک شده و از ایجاد خطوط اضافی در اطراف چشم جلوگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: مراقبت روزانه از مو

تغذیه کننده عمقی پوست

روغن آرگان حاوی اسید‌های چرب امگا، ویتامین‌ و اسید‌های لینولئیک می‌باشد که با جذب به پوست و مرطوب کردن آن باعث تغذیه عمقی پوست می‌شود.

خواص روغن آرگان برای پوست

استحکام بخش و لیفتینگ دور چشم

خواص موجود در روغن آرگان باعث سفت و محکم شدن پوست اطراف چشم می‌شود و همچنین با افزایش کلاژن شادابی و لطافت را به پوست بازمی‌گرداند.

رفع تیرگی دور چشم

یکی از عواملی که موجب تیرگی دور چشم می‌شود شل شدن پوست و یا آسیب به فیبرهای پوست زیر چشم می‌باشد. استفاده از روغن آرگان در اطراف چشم سبب شده تا مواد مغذی مورد نیاز به پوست بر گردد و پوستی نسبتا سفت و محکم شود. با استفاده مدام می‌توانید تیرگی دور چشم خود را برطرف سازید.

حفاظت از آسیب های محیطی

تابش نور خورشید، آلودگی های هوا، شوینده های شیمیایی و... از جمله عواملی است که به پوست به خصوص پوست اطراف چشم آسیب می‌رسانند. برای محافظت از این گونه آسیب های محیطی بهتر است که از روغن آرگان اصل استفاده نمایید تا یک لایه محافظتی برای پوست شما ایجاد شود.

برای خرید محصولات کامان مراقبت از پوست و مو کلیک کنید.

خواص روغن آرگان برای مو

اگر از موخوره و شوره سر در عذاب هستید، می‌توانید با استفاده از روغن آرگان بسیاری از آسیب‌های موی سر خود را برطرف سازید. استفاده از روغن آرگان موجب تقویت و احیاء موهای آسیب دیده شده و رشد مو را نیز افزایش خواهد داد. همچنین با استفاده از روغن آرگان می‌توانید موهای مجعد و وز را نیز صاف نمایید.

خواص روغن آرگان برای مو

در این قسمت قصد داریم بهترین روغن آرگان‌های موجود در بازار را به شما عزیزان معرفی کنیم:

روغن مغذی مو گلیس

روغن مغذی مو گلیس ساخت آلمان تغذیه کننده مو بوده و به سلامت و شادابی موهای آسیب دیده و خشک کمک می‌کند. روغن آرگان GLISS ترمیم کننده و احیاکننده مو بوده که موجب درخشندگی مو گردیده و شفافیت فوق‌العاده‌ای به مو می‌بخشد. علاوه بر این به دلیل اسپری داشتن شما می‌توانید به راحتس روی موهای خود اسپری کنید و تمام قسمت‌های موی خود را به یک اندازه به روغن آرگان آغشته نمایید.

روغن آرگان گلیس GLISS

روغن آرگان redist

روغن آرگان redist معجزه طبیعت بوده و برای انواع موها مناسب است. روغن آرگان ردیست حاوی ویتامین E و آنتی اکسیدان بوده که به همین دلیل تقویت‌کننده و مغذی پوست می‌باشد که به طراوت و شادابی موها کمک شایانی می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از آن موهای آسیب‌دیده خود را ترمیم و بازسازی نمایید و همچنین به آسان باز شدن گره موهای خود کمک کنید.

افزودن نظر جدید