دوشنبه, ۲۰ بهمن,۱۳۹۹

ماسک حبابی چیست؟

استفاده از انواع ماسک مغذی پوست راهی برای تغذیه پوست شماست اما به دلیل تنوع ماسک‌های مختلف ممکن است برای انتخاب ماسک مناسب سردرگم شوید. ماسک حبابی نوعی ماسک جذاب و دوست داشتنی بوده که از اکسیژن فشرده شده تشکیل شده است و پس از استفاده روی پوست آزاد شده و حباب ایجاد می‌کند. ماسک حبابی هر گونه آلودگی و باکتری را از روی پوست پاک می‌کند و به ویژه برای پوست‌های چرب مناسب است.

طرز استفاده از ماسک حبابی

پیش از استفاده از ماسک حبابی اول پشت لاله گوش تست نمایید و در صورت مشاهده هرگونه سوزش یا خارش روی پوست مصرف آن را متوقف نمایید؛ درصورت عدم حساسیت به ماسک حبابی آن را روی صورتتان استفاده نمایید. برای استفاده از ماسک حبابی ابتدا باید مقدار مناسبی از ماسک را روی پوست صورت بمالید، بعد 5 الی 10 دقیقه صبر کنید تا ماسک پف کند و جذب پوست صورت شود. سپس به آرامی با دست صورتتان را ماساژ دهید و بعد صورت خود را بشویید و خشک کنید. بهتر است پس از شستن ماسک از مقداری کرم مرطوب‌کننده روی پوستتان استفاده نمایید تا از خشکی پوست جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: کوشن چیست؟

ماسک حبابی ورقه ای

ماسک حبابی ورقه ای هم نوعی ماسک حبابی بوده که همانند نقاب کل صورت را می‌پوشاند و کل صورت شما را بطور یکنواخت پوشش می‌دهد. برای استفاده از ماسک حبابی ورقه ای ابتدا باید بسته ماسک حبابی نقابی را باز نموده و روی کل صورت بگذارید تا تمام قسمت‌های صورت را بپوشاند. پس از چند دقیقه ماسک نقابی شروع به آزاد کردن آکسیژن کرده و حباب‌ها سطح پوست را می‌پوشانند.


ماسک حبابی ورقه ای

بیشتر بخوانید: صابون ابرو چیست؟

در ادامه قصد داریم به معرفی چند محصول باکیفیت و پرطرفدار بپردازیم:

ماسک حبابی بیوآکوا

بیوآکوا یکی از برترین برندهای تولیدکننده انواع ماسک باکیفیت و منحصر به فرد بوده که یکی از محصولات برند بیوآکوا می‌توان به ماسک حبابی اشاره کرد. ماسک حبابی بیوآکوا علاوه بر پاکسازی عمیق پوست، آبرسان و مرطوب‌کننده قوی پوست بوده و به ویژه برای پوست‌های چرب و مستعد جوش مناسب می‌باشد.


ماسک حبابی بیوآکوا


ماسک حبابی Eflzavacce

ماسک حبابی Eflzavacce مرطوب کننده و آبرسان قوی پوست بوده که علاوه بر پاکسازی پوست به تغذیه و جوانسازی پوست کمک شایانی می‌کند. ماسک حبابی افلزاواسی برای پوست‌های چرب، مختلط و مستعد جوش مناسب بوده و به افزایش الاستیسیته پوست کمک می‌کند.


ماسک حبابی


ماسک ورقه ای حبابی آیچون بیوتی

ماسک ورقه ای حبابی آیچون بیوتی با فرمولاسیونی قدرتمند و عصاره‌های مغذی ساخته شده که منافذ باز پوست را تمیز می‌کند. ماسک ورقه ای حبابی پاک کننده عمیق پوست، مغذی پوست، رفع کننده خستگی پوست، کاهش دهنده لک‌ها و تیرگی‌های پوست بوده که تاثیر بسزایی در کاهش آکنه دارد. شما می‌توانید با استفاده از ماسک ورقه ای حبابی به ترمیم و اصلاح پوست خشک کمک نمایید چرا که ماسک صورت آیچون بیوتی پوست را نرم و مرطوب می‌کند.

ماسک ورقه ای پور اسپا آیچون بیوتی

افزودن نظر جدید