یکشنبه, ۰۵ اردیبهشت,۱۴۰۰

معرفی محصولات لافارر

امروزه دغدغه اصلی تمام افراد مراقبت از پوست خود در برابر آلودگی‌ها، جوش و آکنه، اشعات مضر و.....می‌باشد. رسیدگی به پوست از مهم ترین کارهایی می‌باشد که باید در اولویت قرار گیرد. همه ما می‌دانیم باید برای داشتن پوستی صاف، شفاف، به دور از هرگونه لک، آکنه و چروک مراقبت‌های لازم جهت داشتن پوستی به مراتب بهتر از قبل را انجام دهیم. پوست صورت یکی از حساس ترین عضوهای بدن می‌باشد و ما برای مراقبت از آن باید از محصولات باکیفیتی استفاده کنیم. در این مقاله ما قصد داریم تا یکی از بهترین برند‌های ایرانی در زمینه مراقبت از پوست صورت، سر و بدن را به شما معرفی کنیم و شما را با چند نمونه از محصولات آن آشنا سازیم.

لافارر

لازم است این نکته به میان آید که برند لافارر یکی از محصولات پرفروش ایرانی می‌باشد که در سال 1388 توسط دکتر کامکار تولید و به بازار عرضه شد. از آن زمان تاکنون به دلیل ارائه محصولات باکیفیت مورد استقبال عده بی‌شماری قرار گرفت. از محصولات با کیفیت و پرطرفدار لافارر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ژل شستشو لافارر
  • کرم دور چشم لافارر
  • شامپوهای لافارر
  • سرم ویتامین C لافارر

در ادامه توضیحات کاملی راجع به موارد نام برده و ویژگی‌های آنان بیان می‌کنیم.

سرم ویتامین C  لافارر

ویتامین C یکی از ویتامین‌های ضروری مورد نیاز بدن است. این ویتامین هم به صورت موضعی و هم به صورت خوراکی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. ویتامین C تاثیر به سزایی بر پوست دارد. اگر ویتامین C موجود در پوست ما که در لایه های درم و اپیدرم موجود می‌باشد، کاهش یابد به مرور زمان پیری زودرس پوست و کاهش کلاژن رخ سازی رخ می‌دهد و پوست ما از حالت شادابی، طراوت و جوانی خارج می‌شود. امروزه از سرم ویتامین  C  می‌توان برای رطوبت رسانی، روشن کنندگی و پاکسازی  پوست استفاده نمود. سرم ویتامین  Cبه دلیل مواد مغذی و خواص آنتی اکسیدانی پوست صورت را از ایجاد کک و مک، لک، جوش و آکنه عاری می‌دارد و پوستی شاداب را برای شما به ارمغان بیاورد، به شرطی این اتفاق حاصل می‌شود که استفاده روتین از سرم ویتامین C لافارر فراموش نشود. یکی از ویژگی‌هایی که توجه مصرف کنندگان  را به سرم ویتامین C لافارر جلب کرده است، خاصیت روشن کنندگی و لایه برداری این محصول می‌باشد. سرم یتامین C لافارر با فرمولاسیون خود از ایجاد لک‌های ناشی از اشعه آفتاب، لک‌های به وجودآمده به دلیل بارداری و ایجاد آکنه جلوگیری می‌کند و به دلیل خواص آنتی اکسیدانی باعث کاهش تسریع روند پیری می‌شود. سرم ویتامین سی با افزایش رطوبت رسانی پوست مانع از خشکی پوست می‌شود. در ترکیبات سرم ویتامین C  لافارر درصد قابل توجهی نیز ویتامین E موجود می‌باشد. ویتامین E موجود در سرم  به همراه ویتامین C موجب از بین رفتن چین و چروک می‌شود. سرم‌های ویتامین  C  لافارر یک لایه بردار قوی محسوب می‌شوند، این سرم باخاصیت روشن کنندگی و از بین برندگی لکه‌های تیره توجه تعداد بی‌شماری را به خود جلب کرده و مورد استقبال و رضایتشان واقع شده است. سرم ویتامین  C لافارر با خاصیت رطوبت رسانی خود از پایه و عمق باعث تقویت پوستتان می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های چشمگیر این سرم بسته بندی آن می‌باشد. کیفیت این بسته بندی  آن قدر بالاست که مانع از ورود باکتری ها به داخل ظرف شده و از حضور باکتری و آلودگی‌ها جلوگیری می‌کند.

شامپو فاقد سولفات لافارر

شامپوهای لافارر

همه ما می‌دانیم که نوع شامپویی که می‌خواهیم از آن استفاده کنیم باید متناسب با جنس موهای خودمان باشد. اگر به این نکته توجه داشته باشیم که چه شامپویی مناسب موهای ماست دیگر مشکلاتی از قبیل بیماری‌های پوستی مربوط به سر، خارش سر، شوره سر، ریزش مو و....  به وجود نمی‌آید. استفاده مناسب از شامپو و نوع شامپوی انتخابی باعث سلامت موها می‌شود. برند لافارر شامپوهای با کیفیت گوناگونی متناسب با نیاز ما تولید و به بازار عرضه کرده است . نکته مهمی که در خرید شامپو وجود دارد حجم شامپوها می‌باشد که بهتر است از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد. لافارر یکی از برندهایی ‌می‌باشد که به این نکته توجه زیادی کرده و شامپوهایی که به بازار عرضه کرده است از قیمت مناسب و مقرون به صرفه همراه با کیفیت بالا برخوردار می‌باشند. در ادامه چند نمونه از شامپوهای لافارر را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

1) شامپو روزانه لافارر

شامپو روزانه لافارر از ترکیبات گیاهی و مواد اولیه فعالی تشکیل شده که استفاده روزانه از آن باعث تقویت موهای شما می‌شود. شامپوهای روزانه لافارر خود به چند دسته تقسیم می‌شوند که این تقسیم  بندی مربوط به نوع موهای شماست. در این تقسیم بندی می‌توان به شامپو روزانه لافارر مناسب موهای معمولی و نازک، شامپو روزانه لافارر مناسب موهای چرب، شامپو روزانه لافارر مناسب موهای رنگ شده و آسیب دیده، شامپو روزانه لافارر مناسب موهای خشک و زبر اشاره کرد. گل همیشه بهار یا آرنیکای استفاده شده در ترکیبات شامپوهای روزانه خواص ضد باکتری و ضد التهابی  دارد که موجب تقویت موهای شما می‌شود. در ترکیبات شامپو روزانه مناسب موهای رنگ شده عصاره جوانه گندم و همچنین ویتامین های E،A ، D، B1، B2، B3 و B6، مواد معدنی و اسیدهای چرب به کار رفته است. ویتامین E موجود در شامپو روزانه مناسب موهای رنگ شده جذب اکسیژن را افزایش می‌دهد و باعث بهبود جریان خون در پوست سر می‌شود. شامپو روزانه لافارر مناسب برای موهای معمولی با خواص پرپشت کنندگی  افزایش ضخامت مو و باعث نرمی و لطافت، درخشندگی و صافی مو می‌شود. شامپو روزانه مناسب موهای چرب باعث تقویت فولیکول و بازسازی ساختار مو، افزایش حالت پذیری مو، و با تنظیم ترشح چربی از ایجاد شوره بر سر جلوگیری می‌کند. شامپو روزانه مناسب موهای خشک لافارر با رطوبت رسانی عمقی به تارهای مو باعث رفع زبری، وزی و الکتریسته ساکن مو می‌شود و از ایجاد موخوره جلوگیری می‌کند و باعث درخشندگی و نرمی موها می‌شود.

2) شامپو ضد شوره لافارر

شوره ذرات گرد و کوچکی می‌باشد که باعث خارش و قرمزی پوست سر می‌شود. شوره سر یکی از مشکلات دغدغه افراد زیادی می‌باشد یکی از راه های رفع شوره سر استفاده از شامپوهای ضد شوره لافارر می‌باشد که متناسب با جنس موهای شما تولید و به بازار عرضه شده است. سالیسیلیک اسید موجود در این شامپو با نرم کردن لایه شاخی و مرده پوست سر سبب تسهیل جدا شدن شوره‌های چسبیده می‌شود. عصاره آرنیکا به کار رفته در ترکیبات این محصول سبوم و چربی اضافی را از پوست سر پاکسازی می‌کند و از طریق حذف آلودگی، چربی و پوسته‌های اضافی، خارش و شوره سر را برطرف می‌کند. شامپو ضد شوره لافارر علاوه بر خواص ضد التهابی خواص ضد قارچی و ضد باکتریایی نیز دارد. شامپو ضد شوره لافارر علاوه بر رفع شوره سر از بازگشتن مجدد شوره‌ها جلوگیری می‌کنند. این شامپو برای افرادی با موهای چرب و خشک تولید می‌شود.

3) شامپو بدون سولفات لافارر مناسب موهای کراتینه و رنگ شده

شامپوی بدون سولفات چربی طبیعی و رطوبت مو را حفظ می‌کند. امروزه شامپوهای بدون سولفات در بین افراد شناخته شده اند. شامپو بدون سولفات لافارر در حفظ و تثبیت رنگ مو مؤثر است و برای افرادی که پوست سر حساس دارند بسیار کارآمد می‌باشد. شامپو بدون سولفات لافارر  با ترکیبات موجود در خود مانع شکنندگی و کدر شدن تارهای مو می‌شود. این شامپو علاوه بر بازسازی و احیای موهای آسیب دیده به تثبیت رنگ و تقویت و رشد تارهای مو کمک کرده و با تامین و حفظ رطوبت، در بهبود درخشندگی و حالت پذیری موها بسیار تأثیرگذار می‌باشد. ویتامین B5 موجود در این شامپو موجب افزایش حجم مو و درخشندگی تارهای آن می‌شود. از طرف دیگر وجود ویتامین B5 باعث افزایش خاصیت کشسانی مو و مقاومت در برابر شکنندگی می‌شود. ویتامین E موجود در ترکیبات شامپو بدون سولفات لافارر باعث حفظ رطوبت در ساقه مو شده و از خشکی و شکنندگی تارهای مو و نیز موخوره جلوگیری می‌کند.

ژل شستشوی لافارر

پاکسازی و شستشوی پوست صورت یکی از مهم‌ترین مراحل مراقبت از پوست بوده که آلودگی‌های روی پوست را پاک می‌کند تا از ایجاد آکنه، جوش، لک و.... جلوگیری نماید. یکی از روش‌های رایج برای شستشو صورت، آب و صابون است که با تولید انواع فوم و ژل شستشو استفاده از آن کاهش یافته است زیرا صابون‌ها بیش از حد مجاز چربی پوست را از بین می‌برند و موجب خشکی آن می‌شوند از این رو  با تولید ژل های شستشو بسیاری از افراد به مصرف ژل‌های شستشو صورت روی آورده‌اند که خواص بیشتری برای پوست دارد و بسیار مناسب تر است و از ایجاد خشکی و چین و جروک جلوگیری می‌کند. ژل سشتشوی لافارر با خواص لایه برداری خود موجب طراوت و شادی به پوست می‌شود و با فرمولاسیون خود موجب از بین رفتن لک های صورت می‌شود. ژل شستشوی لافارر خاصیت رطوبت رسانی دارد و به تعادل رطوبت و چربی پوست کمک می‌کند. همچنین ژل شستشوی لافارر به دلیل وجود آلوئه‌ورا در ترکیبات خود باعث افزایش کلاژن پوست شده و در روند جلوگیری از تسریع پیری کمک شایانی می‌کند، همچنین باعث از بین رفتن خطوط چین و چروک و جای جوش و لکه های پوستی می‌شود. ژل شستشوی لافارر با ترکیبات غنی خود باعث التیام، بازسازی و لطافت پوست می‌شود. ژل های شستشوی لافار برای افراد با پوست‌های چرب، خشک و حساس و افراد با پوست های معمولی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. تنها با 1 دقیقه ماساژ ژل‌های شستشو لافارر روی پوست خیس خود طراووت، جوانی و شادابی را به پوست خود هدیه بدهید.

سخن آخر

در انتها لازم است یادآور شویم که برند لافارر جزء مرغوب‌ترین برندهای تولید داخل است که رضایت تعداد زیادی از مصرف کنندگان را جلب نموده است. فروشگاه اینترنتی پیراکده نیز در راستای ارائه محصولات با کیفیت، محصولات برند لافارر را جهت عرضه به شما عزیزان موجود نموده است که امیدواریم با عرضه آن‌ها گامی مثبتی در راستای حفظ سلامت پوست و موی شما برداشته باشیم.

افزودن نظر جدید