دوشنبه, ۰۵ آبان,۱۳۹۹

چرا باید از ضد آفتاب استفاده کنیم؟

کرم ضد آفتاب یکی از مهم‌ترین محصولات آرایشی و بهداشتی بوده که تمام افراد باید به‌طور روزانه برای مراقبت از پوست خود در مقابل اشعه‌های مضر آفتاب استفاده نمایند. بعضی افراد فکر می‌کنند ضد آفتاب فقط باید در فصل تابستان و گرما از کرم ضد آفتاب استفاده نمایند، درحالیکه ضد آفتاب و تمدید مداوم آن باید در طول روز هر 3 الی 4 ساعت یکبار صورت گیرد. همواره پوست شما در معرض اشعه خورشید قرار داشته و فرقی ندارد که شما در محیط سربسته باشید یا فضای باز، همیشه پوست صورت در معرض آسیب‌های محیطی قرار دارد. در کنار خواص عالی آفتاب برای پوست، همچنین اشعه‌های خورشید مضرات بسیاری برای پوست داشته که ممکن است منجر به به ایجاد لک یا تیرگی روی پوست گردد.

چرا باید از ضد آفتاب استفاده کنیم؟

اس پی اف SPF چیست؟

حتما شما هم موقع خرید کرم ضد آفتاب با کلمه اس پی اف یا SPF آشنا شده‌اید. بسیاری از افراد بر این باور هستند هر چقدر میزان SPF بیشتر باشد می تواند بیشتر از پوست مراقبت کند اما لازم به ذکر است که اینگونه نیست ،هر چقدر میزان SPF بیشتر باشد  مضرات آن نیز بیشتر است و می تواند به پوست آسیب بزند .تحقیقات نشان داده که کرم ضدآفتابی که SPF 30دارند 97% و کرم ضدآفتابی که SPF 50 دارند98% از اشعه های مضر آفتاب رو دفع می کنند،به همین دلیل استفاده از کرم پودر با SPF 30برای پوست بسیار مناسب است.

بیشتر بخوانید: موس چیست؟

انواع مختلف کرم ضد آفتاب

برای خرید ضد آفتاب باید به این موضوع توجه کنید که اس پی اف موجود در ضد آفتاب منطبق با نیاز شما باشد.دو نوع کرم ضد افتاب وجود دارد. کرم ضد آفتاب طبیعی و دیگری کرم ضد آفتاب شیمیای است.هر دو نوع ضد آفتاب شیمیایی و طبیعی از پوست شما در مقابل نور خورشید به خوبی مراقبت می کند. کرم ضد آفتاب طبیعی با برخورد کردن اشعه فرابنفش و انعکاس  آن روی پوست مانع از جذب اشعه فرابنفش میشود. کرم ضد آفتاب شیمیایی اشعه فرابنفش رو جذب میکند و مانع از نفوذ اشعه به پوست می شود و در نتیجه از مضرات اشعه برای پوست جلوگیری میکند.

برای خرید ضد آفتاب درماتیپیک کلیک کنید.

نوع پوست در انتخاب کرم ضد آفتاب خیلی مهم است .اگر پوستتان چرب است باید از کرم ضد آفتاب فاقد چربی استفاده کنید.اگر پوست حساسی دارید باید کرم ضد آفتاب ضد حساسیت استفاده کنید و اگر پوست تیره ای دارید باید از ضد آفتابی استفاده کنید که روی صورت شما حالت گچ مانند پیدا نکند.

ضد آفتاب سینره CINERE

برای خرید ضد آفتاب رنگی الارو کلیک کنید.

قیمت ضد آفتاب

برای اطلاع از قیمت انواع ضد آفتاب می‌توانید به تگ قیمت محصول مراجعه نمایید؛ در صورت غیر فعال بودن دکمه خرید و یا نیازمند استعلام تلفنی بودن محصول، برای اطلاع از موجودی و قیمت ضد آفتاب با پیراکده تماس حاصل فرمایید.

افزودن نظر جدید